Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2010 18:18 - Анти Мол Статия
Автор: beavisbg Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2832 Коментари: 1 Гласове:
2



Ходенето "на Мола" се превърна в нарицателно за снобизъм и тъпотия. С какво са повече продавачите в Мола? С какво са повече изобщо самите заведения, магазини, кина, паркинги ако щете?

Изключително много ме подразниха няколко неща - освен тези, които не мога да понасям по принцип разбира се.

Започнах да се възползвам от промоционални оферти за намаления - за пейнтбол, за ресторанти, за кино, за почистване на дома и всякакви подобни, включително за маркови дрехи и парфюмерия. Имам си няколко сайта с такива промоции и честно казано съм доста доволен. Намаленията са добри - до 60-70 % понякога, което, който както иска да го приема, си е доста добре. В последните няколко месеца ходих на индийски ресторант, ядох суши, изчистих си апартамента основно и си купих кристален сервиз. Всъщност някои от тези неща са малко в бъдещето, но това не е чак толкова важно. Идеята е, че срещу тези средното ми намаление за въпросните неща стана около 50%.

Та да се върна сега на темата - защо точно срещу моловете? Ами едните ми ваучери са за киното в CCS. Много хубаво, но като отидохме там и видяхме какви филми дават и се оказа, че не си заслужава да дадем и по 2 лева за кино даже. А билетите са толкова - 2.90 за билети + пуканки. Поразгледах се впоследствие и се оказа, че този мол и киното в него по принцип си дават такива филми, които не стават кой-знае колко...

Чашата на търпението ми преля в момента, в който разбрах, че за едната оферта, един ресторант в мол Сердика е променил условията - 2 месеца след като сме си взели ваучерите за там. Става въпрос за Spaghetti Company  в Сердика Мол. Предполагам, че те си имат договор и всички тези неща, условията на офертата бяха едни и в един момент - хоп, ваучерът можел да се използва само от понеделник до петък от 15 до 19 часа! Чааакайте малко, защо? Аз съм го взел с идеята да отида когато съм свободен, а не когато съм на работа! Извинете.

Не ми се иска да започвам тепърва да давам примери с киселото отношение на продавачите, с цените на стоките и с дебилните физиономии, за които щом си "на мол", значи може да се буташ и изобщо да не съществуват други хора около теб. Да не говорим, че на една прожекция имаше педесетина деца на под 18, а самият филм беше от 23 часа. Аз съм си решил проблема за по-голяма част от времето, просто не ги посещавам. Когато обаче се разбера нещо с приятели и все пак отида с идеята, че може да не е толкова гадно и пошло - еми излъган съм. Разбира се.

Интересното ми е - с какво Мола е повече от всички останали?


Тагове:   мол,


Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
1. armorica - Съвършено си прав, Бийвис!
26.11.2010 18:21
С нищо не е по-добър молът от другите магазини, кина и прочие.
Бътхедка Моломразката
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: beavisbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 91858
Постинги: 20
Коментари: 22
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031